sobota, 17 grudnia 2016

Opony & hamulce

Poleciałem w tym roku po burżujsku. Wleciał komplet czterech nowych opon. Najlepsze jakie w tej cenie udało mi się znaleźć - NEXEN N'blue HD PLUS, czyli topowy model u żółtków.

Chciałem 225/60 R15, ale albo nie ma u dostawców, albo cena z kosmosu więc odpuściłem. Tym bardziej, że tutaj dałem po 225 zł za sztukę. Jak wrażenia ? Powiem szczerze że ciężko je było wyważyć. Tam co brałem to walą tyle co maszyna im pokazuje, czyli jak pokaże 100 gramów na koło to zrobią 100 gramów. Dosłownie:

Cała bateria odważników. I dalej bije. Poprawiali po kilkuset kilometrach te wyważenie ale bez skutku. Pojechałem do znajomego wulkanizatora, co za przysłowiową flachę ogarnął mi temat. Większość tego ołowiu wywalił, część zostawił, trochę podoklejał i takim oto sposobem nic już mi nie bije. Tak się prezentuje na nich Niepozorna Bestia:

Przy okazji przetoczyłem tarcze z przodu bo trochę się powichrowały - szajs ten ATE. Mogłem orginalne przetoczyć i zostawić a nie kupować dziadostwo. Piasta wypolerowana, tarcze wyrównane, nowe klocki TRW i jest git:

1 komentarz: